Bosch PCS815U90N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch PCS815U90N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hassebassie 21-01-2012
Geschreven voor: Bosch PCS815U90N

Ter vervanging van een 4-pits Bosch gaskookplaat, deze aangeschaft, specifiek voor de wokbrander. De inbouw verliep probleemloos. In het gebruik overtreft deze kookplaat onze verwachtingen. De bediening is simpel en trefzeker, vooral de prestaties van de wokbrander overtuigen: prima regelbaar van laag tot enorm hoog (5 kw!) dankzij de unieke, dubbele brander. In het dagelijks gebruik is er voldoende ruimte voor de pannen en ook al wordt er niet gewokt, is deze brander prima bruikbaar. De zones zijn goed regelbaar en de vonkontsteking voldoet zonder meer. Aan te bevelen!

Liesbeth Huiberts 05-08-2012

Goedenavond,

Ook ik ben van plan een Bosch kookplaat aan te schaffen met RVS vangschaal (plaat). Ik vroeg mij af of de RVS vangschaal makkelijk schoon te maken is als er tijdens het koken en bakken wordt geknoeid. Wat is uw ervaring hiermee?

Liesbeth Huiberts